Service en support in de Benelux
Ook voor de service en support van uw broncolor producten kunt u vanzelfsprekend bij Transcontinenta Benelux terecht. Onze klantenservice is speciaal ingericht om uw belangrijke business maximaal te ondersteunen. Wij begrijpen als geen ander, dat ook in geval van een service of reparatie uitdaging u snel weer vol aan het werk wilt kunnen. Om u optimaal te informeren hebben wij hier de belangrijkste informatie overzichtelijk bij elkaar gezet.
GarantieDe producten van broncolor hebben standaard een garantietermijn van 24 maanden vanaf de originele factuurdatum. Uitgesloten van deze garantie zijn echter onderdelen als: flitsbuizen, instellichten, beschermglas, diffusers, beschermkappen, filters, zekeringen, oplaadbare batterijen en droge cell batterijen.
|
Service aanvraagVoor een snelle behandeling van uw service aanvraag binnen de Benelux kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen. Wij helpen u snel op weg en nemen u werk uit handen. Voor service aanvragen onder garantie dient u overigens altijd een kopie van de originele aankoopnota te overleggen. Vul hier direct online uw service aanvraag in of neem telefonisch contact met onze klantenservice op via telefoonnummer: +31(0)252-687555.
|
Geautoriseerde broncolor service partnerVoor de reparatie en service behandeling maken we in de Benelux gebruik van een geautoriseerde service partner. Onze service partner Camtech is en wordt door Bron Elektronik AG speciaal getraind. Ook zij kunnen u bij al uw service activiteiten ondersteunen. Contactgegevens: Camtech VoF, Belgiëlaan 1E, 2391 PH Hazerswoude, Nederland. Tel: +31(0)172 230 270 E-mail: info@camtech.nl. Website: www.camtech.nl
|